سفارش انجام حسابرسي مستقل

سفارش انجام حسابرسي مستقل

سفارش انجام حسابرسي مستقل

حسابرسي امري حساس در تمام مشاغل ريز و درشت و صنايع توليدي و خدماتي است، كه باعث شده امروزه در اكثر شركت هاي متوسط و بزرگ، واحدي به نام واحد مالي تشكيل شود. حسابرسي مستقل به شكل امروزي تاريخچه نسبتا كوتاهي دارد، اما از مهمترين دغدغه هاي صاحبان كسب و كار، با حجم دريافتي هاي بسيار بالا بوده است. امروزه شركت هاي متعددي در زمينه حسابرسي مستقل فعاليت خود را آغاز كرده اند، و وظيفه آن ها سازماندهي به نظام مالي و خزانه داري شركت ها و سازمان هاي بزرگ است، اين گروه مجرب حسابرسي شامل مجرب ترين حسابداران و حسابرس هاي مالياتي است. سفارش انجام حسابرسي مستقل از جمله مشاغلي است، كه سابقه چنداني ندارد، اما با توجه به خدمات متمايز و دقت بالاي انجام كار به سرعت در مورد مقبوليت قرار گرفت، و به ياري واحد هاي حسابداري شركت ها آمد، و اكنون از اين واحد هاي مالي كه تحت عنوان حسابرسي مستقل فعاليت مي كنند، مي توان به عنوان يك صنعت تازه تاسيس خدماتي ياد كرد.

images?q=tbn:ANd9GcSxwaV694_cIn2_rFUiVVMWtjOtSH1zb9hRO7p3PunUgndpAfXg&s

با توجه به توضيحات داده شده ؛ حسابرسي مستقل به دسته اي خدمات حسابداري و مالي گفته مي شود، كه توسط شخص يا اشخاصي در خارج از صنعت و يا سازمان مربوطه انجام مي گيرد، و حق العمل آن ها هم با توجه به حجم كار، و توسط همين مراكز به صورت توافقي مشخص مي شود. امروزه در سراسر جهان شركت هايي متشكل از چندين حسابرس و حسابدار مجرب به صورت مستقل خدمات تنظيم اظهارنامه و مالي، سازمان هاي بزرگ و متوسط را انجام مي دهند. حسابرسي مستقل به سرعت مورد مقبوليت سازمان ها و شركت هاي بزرگ قرار گرفت، و در اين مجموعه علاوه بر شفاف سازي صورت هاي مالي و مالياتي تنظيم گزارش هاي ويژه براي بانك ها و موسسات حقوقي و قضايي، اوراق بها دار و بورس، مشاوره هاي مالياتي و غيره هم صورت مي پذيرد.

images?q=tbn:ANd9GcRtmQ3vqgiMBgXFh60zvGXAFd6WcUq7IXbp-aM75pGTwtopQDTdgw&s

از جمله مزاياي كمك گرفت از واحد هاي ويژه حسابرسي مستقل مي توان به بي طرف بودن شركت هاي حسابرسي مستقل و سرعت و دقت بالاي انجام كار در آن ها اشاره كرد، زيرا با توجه به موارد ذكر شده در واحدهاي حسابرسي مستقل بهترين هاي نظام مالي و مالياتي فعاليت مي كنند، كه امين مردم هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.